Należymy do

"Odpowiedzialność za jutro jest w naszych rękach. Żyjąc dobrze dziś, zapewniamy sobie dobre jutro"
Eknath Easwaran

Strategia

Chcemy najlepiej odpowiadać na oczekiwania naszych interesariuszy, dlatego przeprowadziliśmy Panel Interesariuszy, który pomoże nam wytyczyć cele CSR NEUCA na najbliższe lata. Wzięli w nim udział przedstawiciele branżowi, firm badawczych, organizacji pozarządowych.

Zdaniem interesariuszy NEUCA powinna:

  • Odgrywać rolę integratora łańcucha zdrowia.
  • Współpracować z aptekami indywidualnymi, poznawać ich potrzeby, odpowiadać na nie – wspierać aptekarzy.
  • Podejmować działania na rzecz lepszej dostępności leków.
  • Lobbować na rzecz efektywnych rozwiązań prawnych i nowych regulacji dotyczących rynku farmaceutycznego.
  • Wspierać rozwój nowego, poszerzonego „modelu opieki farmaceutycznej” w Polsce.
  • Podejmować działania zwiększające wiedzę społeczeństwa i pacjentów o profilaktyce, leczeniu i zdrowym trybie życia.
  • Pomagać w kształceniu przyszłych kadr farmacji.

Informacje o inicjatywach firmy w zakresie działań społecznych są zamieszczone i aktualizowane na stronie internetowej NEUCA. Bieżące informacje dotyczące naszych działań społecznych zamieszczamy również na stronie Fundacji NEUCA dla Zdrowia.

Korzystamy również z możliwości mediów społecznościowych: Facebook (moderujemy fanpage Kariera w Grupie NEUCA) oraz fanpage NEUCA dla zdrowia (komunikacja z uczestnikami i z sympatykami marszu „NEUCA dla zdrowia”, tworzymy wokół niej społeczność aktywnych torunian zainteresowanych szeroko pojętą tematyką zdrowia).

Profile NEUCA można znaleźć również w serwisach dla profesjonalistów: LinkedIn oraz Goldenline.

Informacje na temat firmy i podejmowanych inicjatyw adresujemy do odbiorców również za pomocą mediów: branżowych (te kierowane do farmaceutów), ekonomicznych (szeroka opinia publiczna, inwestorzy) oraz lokalnych (mieszkańcy Torunia i okolic).

Okazją do bezpośredniego spotkania z dziennikarzami są organizowane przez nas konferencje: dotyczące wyników spółki, lokalnych wydarzeń oraz tematów związanych z wyzwaniami branży.

Z pacjentami w całej Polsce komunikujemy się za pośrednictwem cyklicznych poradników Programu Pomocy Pacjentom, które dystrybuowane są w aptekach, a także podczas eventów prozdrowotnych realizowanych m.in. w ramach tego Programu oraz wydawnictw („Świat Zdrowia”, „Moje Zdrowie”).

Dzięki podejmowanym inicjatywom konsekwentnie rozwijamy relacje ze środowiskiem akademickim – uniwersytetami medycznymi oraz UMK w Toruniu.

Strona stosuje pliki cookies. Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies.