Należymy do

"Odpowiedzialność za jutro jest w naszych rękach. Żyjąc dobrze dziś, zapewniamy sobie dobre jutro"
Eknath Easwaran

Komunikacja

94 reprezentantów handlowych oraz 580 telemarketerów pomaga właścicielom aptek w doborze asortymentu, a także służy pomocą na każdym etapie realizacji zamówień. Z myślą o aptekarzach i właścicielach aptek redagujemy miesięcznik „Magazyn Aptekarski” oraz internetowy Portal Farmaceutyczno-Medyczny.

PFM.pl to portal, którego tematyka koncentruje się wokół zdrowia. Stanowi bazę wiedzy z ciekawymi artykułami, w której znajdą coś dla siebie zarówno farmaceuci, jak i pacjenci. Nowa odsłona portalu ruszyła w styczniu 2013 roku. „Magazyn Aptekarski” towarzyszy farmaceutom nieprzerwanie już od 15 lat. W nakładzie 12 tys. egzemplarzy trafia co miesiąc, bezpłatnie, do niemal każdej apteki w Polsce. W ten sposób docieramy do ok. 40 tys. aptekarzy, dostarczając im fachowe artykuły.

Bardzo ważne jest dla nas, aby klienci znali naszą strategię. Dlatego przeprowadzamy badania wizerunku.

Stawiamy na dialog

Satysfakcja klientów to jedna z kluczowych wartości NEUCA, której podporządkowane są nasze działania, a miernik ich satysfakcji ze współpracy z NEUCA traktujemy jako kluczowy wskaźnik. Cyklicznie badamy ich zadowolenie z oferty handlowej i serwisowej, jaką im składamy. Wyniki badań są dokładnie analizowane, wskazują nam czynniki kluczowe z punktu widzenia klientów oraz umożliwiają bieżącą diagnozę oczekiwań w stosunku do NEUCA. To dla nas baza wiedzy, która pomaga nam doskonalić i usprawniać procesy. Wprowadzane zmiany na bieżąco monitorujemy, aby dowiedzieć się, czy i w jaki sposób przyczyniły się do lepszego zaspokojenia potrzeb naszych klientów.

Realizujemy również pogłębione badania dotyczące poszczególnych obszarów działania firmy, które umożliwiają pełniejsze zrozumienie opinii naszych kontrahentów na temat współpracy.

We współpracy ze środowiskiem aptekarskim pomagają Rzecznicy Klienta. Ich zadaniem jest pozyskiwanie informacji na tematy strategicznie istotne dla rozwoju rynku aptek, a także bycie blisko aptek wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba wsparcia czy modyfikacji naszego sposobu działania dla większej satysfakcji farmaceutów teraz i w przyszłości.

Strona stosuje pliki cookies. Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies.