Należymy do

"Odpowiedzialność za jutro jest w naszych rękach. Żyjąc dobrze dziś, zapewniamy sobie dobre jutro"
Eknath Easwaran

Budujemy relacje

W 2013 roku postawiliśmy również na umacnianie relacji, jesteśmy przekonani, że udana współpraca opiera się właśnie na nich. NEUCA — Siła z Relacji to nasz nowy program, którego celem jest integracja środowiska aptekarskiego.

W ramach programu organizujemy wydarzenia, które są okazją do spotkania aptekarzy, aby w miłej i mniej formalnej atmosferze, często z całymi rodzinami, ciekawie spędzić czas. Chcemy także konsolidować środowisko poprzez wsparcie i współpracę z Okręgowymi Izbami Aptekarskimi.

W 2013 roku zorganizowaliśmy 9 pikników rodzinnych dla aptekarzy. W 2014 roku odbyła się kolejna edycja spotkań pod znakiem rekreacji i wspólnej zabawy. Dorocznym wydarzeniem w ramach programu jest także jesienna Gala Farmaceuty.

Dobre Praktyki

W 2013 roku zaczęliśmy realizację projektu CRM (Customer Relations Management). Docelowo ma on nam pomóc w przygotowaniu dedykowanej i jak najlepiej dostosowanej do potrzeb klienta obsługi – zarówno w rozumieniu oferty, jak i serwisu.

Przez cały rok 2014 pracowaliśmy nad ciągłym doskonaleniem procesów obsługi klienta. Wśród nowych projektów znalazły się m.in. budowa nowego systemu informatycznego do obsługi zamówień oraz przygotowania do realizacji projektu systemowego usprawnienia procesów obsługi, co w połączeniu z projektem CRM wpłynie na odczuwalną poprawę jakości serwisu.

W obsłudze reklamacji wdrożyliśmy praktyki bazujące na zaufaniu do odbiorcy: przewidywalność i wiarygodność decyzji reklamacyjnych, jasność reguł biznesowych, a wątpliwości zawsze rozstrzygamy na korzyść farmaceuty.

W 2014 roku wprowadziliśmy kolejne usprawnienie w obszarze reklamacji. Bezpośrednio w programie aptecznym udostępniliśmy farmaceutom nowy kanał kontaktu z hurtownią oraz zgłaszania reklamacji i zwrotów towaru. Dzięki tej usłudze apteki mogą poprzez program apteczny nie tylko złożyć zapytanie o stan i cenę produktów, ale zgłaszać reklamacje oraz dokonywać zwrotów. To elastyczny (bo dostępny przez całą dobę), prosty i wygodny sposób, który nie wymaga telefonicznego kontaktu z hurtownią.

Strona stosuje pliki cookies. Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies.